Mijn High School jaar in Amerika - Reisverslagen van Taylor Ann Maria van Winden - WaarBenJij.nu Mijn High School jaar in Amerika - Reisverslagen van Taylor Ann Maria van Winden - WaarBenJij.nu

Mijn High School jaar in Amerika

Ik ben na het slagen van mijn mavo-diploma vertrokken naar Amerika, om hier een jaar naar een Amerikaanse High School te gaan.

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2016

Stiekem weekend

28 Juni 2016

BACK HOME

14 Juni 2016

#38

07 Juni 2016

#37

31 Mei 2016

PROM
Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20252

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: