#32 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #32 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#32

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

03 Mei 2016 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hi,

ik was bijna vergeten te schrijven, maar ineens ging er een lampje branden dat ik nog iets moest doen vandaag!

Afgelopen week is er na school niet heel veel gebeurd.. Alleen dat ik met Gen even naar de Target ging, en altijd als we daarheen gaan hebben we op de heenweg problemen met daarheen komen. We raken altijd de weg kwijt. Zelfs als google maps aanstaat. Maar deze keer hadden we de heenweg in 1 keer gevonden, maar toen kwamen we bij de terugweg. Die normaal gesproken makkelijker is dan de heenweg en we altijd wel weten te vinden. Totdat we zo aan het zingen waren en het stoplicht naar links verwisseld hadden met rechtdoor en we totaal ergens anders zaten.. Oopsie... Na een half uurtje rond rijden, zijn we uiteindelijk weer veilig thuis aangekomen. Vrijdag stonden we te wachten in de auto om door het verkeer op school te komen. Waar het neefje van Gen stond te schreeuwen met de vraag of wij startkabels hadden. Die hadden we wel, maar niemand wist hoe ze het moesten doen, nu heb ik een keer opgelet en wist ik dus hoe ik het moest doen. Ik had net mn schoenen in de auto uitgedaan, dus ik was letterlijk een held op sokken!
Zaterdag had ik een bruiloft van mijn "Amerikaanse tante". Wat wel heel leuk was, was dat ik ook een deel van de familie ben en ik dus ook uitgenodigd was! Ze hadden een zogenoemde avond bruiloft. We moesten om 5 uur in een kerk in Orange zijn, waar we eerst de mis hadden en ze toen ook ja zeiden tegen elkaar. Dat was ook gelijk makkelijk, want dan hoefden we zondag ook niet meer naar de kerk! Maar wat zag ze er mooi uit! Haar jurk was zo mooi!! Daarna hebben we daar buiten even wat foto's gemaakt en vervolgens zijn we doorgereden naar een hotel in Long Beach, waar we gingen eten en het feest was. Eigenlijk was dat allemaal wel een beetje hetzelfde als in Nederland. Qua bruiloften is er denk ik niet zo heel veel verschil. Alleen wat je in Nederland vaak ziet is dat je dag gasten hebt en allemaal van dat soort dingen. Daar doen ze hier niet aan zeggen ze. Allemaal veel te moeilijk, haha! Wat wel jammer was tijdens het eten, was dat er alleen maar muziek van de jaren 30, 40, 50 en 60 gedraaid werd. Nu kunnen daar best leuke liedjes tussen zitten, maar dit waren alleen maar de slaap liedjes, helaas. Uiteindelijk ben ik maar met mijn "nicht" Ashley en haar man Tim gaan praten. Ashley vond het alleen niet zo leuk dat ze mijn blog niet kan lezen waarop Tim zei dat hij het wel kan doormiddel van google translate. Bij deze Tim, je staat in mijn blog! Aan het einde begon de dj pas leuke muziek te draaien en begonnen de mensen die er nog waren pas te dansen. Dat was wel een min puntje. Rond half 1 zijn we maar op huis aangegaan en ben ik ook gelijk mijn bed ingedoken! Ik dacht eigenlijk ik zeg bij de bruiloft iedereen gewoon alvast gedag, want zowaar zien ze de familie niet. En als ik ze dan toch nog een keer zie, is het altijd leuk meegenomen. Toen we weggingen zei ik dus ook gewoon echt gedag, waarop iedereen zei "nee, ik ga geen afscheid nemen. Er komt gewoon een afscheidsfeestje! Je bent een deel van de familie, dus we gaan je gewoon nog een keer zien, al moet ik er speciaal voor naar je huis rijden". Dat vond ik wel echt heel leuk om te horen!! En daar werd ik ook wel blij van!
Zondag; ik werd wakker om kwart over 7, wat ik geen goede tijd vond en ik dus ook weer probeerde verder te slapen en vervolgens 12 uur op de wekker zag staan! Binnen 5 minuten zat ik alweer in de auto, we gingen naar het huis van Marlena haar ouders, want daar zouden de bruid en bruidegom de cadeautjes open gaan maken. Helaas was de bruid ziek dus was alleen de bruidegom daar. Na aardig wat cadeautjes gezien te hebben en wat gegeten te hebben, zijn we weer naar huis gegaan en ben ik weer lekker gaan slapen!

Ik ga lekker slapen!
Tot volgende week!

ByeBye,
Taylor

  • 03 Mei 2016 - 07:43

    Petra:

    Leuk Taylor om dit weer te lezen! Heel bijzonder om deel uit te maken van n Amerikaans gezin. Geniet nog van je laatste weken daar.
    Groetjes Petra xx

  • 03 Mei 2016 - 08:22

    Denise:

    Hey Taylor, ik heb niet alles van je gelezen maar leuk weer even wat mee te pikken van jouw leven daar. Ben benieuwd naar jouw afscheidsfeestje!
    Veel plezier nog. XX

  • 05 Mei 2016 - 08:07

    Ellen:

    Lieve Taylor,
    Gaaf hoor, die tijd in Amerika. Veel plezier nog en tot gauw! Xx Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 20262

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: