#34 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #34 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#34

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

17 Mei 2016 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hello!

Over afgelopen week kan ik eigenlijk heel kort zijn, er is vrij weinig gebeurd. Ik ben gewoon naar school gegaan en afgelopen weekend ben ik alleen maar thuis geweest en heb ik een aantal dingentjes voor school gedaan. Best saai dus...

Het is toch best wel apart als ik nu zeg dat ik hier nog maar 30 dagen ben! Klinkt best raar, "ja, ik ga over 30 dagen naar huis", natuurlijk ben ik blij om alles weer te zien. Maar doordat het hier ook mn huis is geworden en ik hier vrienden heb, is best apart! En vooral omdat ik Nederland tegen iedereen zei " ja, ben ff een jaartje weg, zie je volgend jaar weer", hier is dat niet zo. Ik weet niet wanneer ik terug kom en waar ze dan allemaal wonen, aangezien ze in 2 jaar naar college gaan en dat kan door heel Amerika zijn. Dus dat wordt denk toch wel een beetje gek!

Nouja, goed verhaal, lekker kort! Dit was het weer voor deze keer!
Sorry dat het zo kort was...

X
Taylor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 20261

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: