#21 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #21 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#21

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

17 Februari 2016 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hello,

Oh nee, ik ben te laat!! Ik ga in deze blog uitleggen waarom... Geen excuus eigenlijk, maar goed...

Dinsdag, woensdag en donderdag ben ik eigenlijk gewoon normaal naar school geweest, er was niet heel veel bijzonders te beleven. Alleen dat we woensdag eerder uit waren omdat het open school was. Voor ons alleen maar fijn! Om het weekend goed in te gaan, ben ik met Marlena, Chris en de boys uit eten geweest. Aan het strand van Laguna. Het was erg lekker, helaas was het wel allemaal buiten, dus was het een beetje koud.... Overdag zijn de temperaturen gewoon weer heerlijk tegen de 30 graden aan! Door al die hoge temperaturen is het hier ook heel erg droog! Ik heb al een aantal bloedneuzen gehad.. Het was woensdag voor de 3e keer die dag, toen vroeg de leraar maar hoe het ging en of ik toch even naar de dokter wilde... Ik naar de school dokter gegaan, hij heeft alles schoongemaakt en zei dat het puur kwam omdat het hier zo droog is.. Gelukkig niks om me zorgen over te maken! Maar wel heel vervelend..

Vrijdag; presidentsweekend. Dat betekend dat we een lang weekend vrij zijn. Als ik het goed zeg is het op vrijdag presidents day en dan op maandag (de 3e maandag van februari) viert heel Amerika de verjaardag van Washington. Ik ben naar San Diego geweest, ik was daar nog nooit geweest en wilde toch eigenlijk wel eens zien hoe dat eruit ziet! En vooral omdat het maar een uurtje rijden is! Naar 'La Jolla'. Het was super mooi weer. Naar beneden gelopen in een Cave, echt super gaaf was dat! Het was wel een beetje een donkere trap, waar je in loopt, dat je denkt waar ga ik nu heen. Maar als je dan bij het water aan komt, is het heel mooi en toch ook wel bijzonder. Heel apart eigenlijk dat je daar gewoon in staat. Na nog wat rond gelopen te hebben lang het water en de boulevard. Kwam ik ineens zeehonden tegen!! Die liggen daar gewoon rustig naast het water, te zonnen! Daar hoef je niet voor naar de dierentuin. Heel leuk om te zien, er lagen ook een aantal kleintjes tussen. En na nog een stukje gelopen te hebben, zag ik een aantal eekhoorns! 's Avonds weer naar huis gereden en toen heerlijk gaan slapen. Het was een lange dag.
Zaterdag; Chris moest op de jongens passen, want Marlena en ik gingen naar het strand! Genevieve was in Las Vegas voor een volleybal weekend. Dus konden wij mooi naar het strand, het was erg bewolkt, dat was wel jammer. Maar uiteindelijk hebben we een heerlijke dag gehad. 's Avonds nog even naar het winkelcentrum geweest en toen weer helemaal dood op gaan slapen.
Zondag; Santa Monica!!! Nadat ik daar 3 jaar geleden was geweest, is dat strand me altijd bij gebleven, het had zo'n indruk op me gemaakt. Dat ik er zeker nog een keertje naar toe moest! Helaas was de LA Student Run daar... Het was echt gigantisch druk, nergens was een parkeerplek en het strand lag helemaal vol! Echt bizar! Na Santa Monica zijn we doorgereden naar Newport Beach voor de zonsondergang, maar toen we daar aan kwam was de zon eigenlijk al zo goed als onder.. We reden op een soort eiland, waar maar 2 wegen zijn, eentje om erop te komen en eentje om eraf te gaan. Toen we weg wilden gaan, stond het gewoon helemaal vast, er was geen beweging in te krijgen! We hebben maar even geparkeerd en zijn terug gelopen naar een restaurantje . Daarna hebben die meiden me afgezet in het hotel waar Chris en Marlena met de jongens zaten. Chris had in dat hotel de kleuren voor de muren uitgezocht en had voordat het hotel open ging een gratis nacht aangeboden gekregen. Het is niet zomaar een hotel, er zit een gigantisch waterpark in! Voor ons was het vooral heel leuk omdat er maar een paar families waren, of terwijl geen rijen! Helemaal gesloopt ben ik gaan slapen en energie sparen voor de vrije maandag!
Maandag; Washington's birthday. We waren met z'n 5e in dat hotel en hebben daar de hele dag rond gehangen. Na een paar uur was ik er toch ook wel goed klaar mee! M'n ogen deden helemaal pijn van het chloor! Lekker naar huis gegaan en toen eenmaal thuis ben ik gaan douchen en ben ik als een blok inslaap gevallen! Toen ik vanochtend wakker werd, dacht ik ineens 'oh shit! Ik ben mn blog vergeten!!'. Dat is dus de reden... Natuurlijk geen goede, maar ik beloof bij deze dat hij er dinsdagochtend gewoon weer op staat!!!

Ik ga zo maar eens slapen, morgen hoef ik weer niet naar school! Deze keer niet vanwege een feestdag, maar omdat ik naar het ziekenhuis moet voor een MRI-scan. Daar meer over volgende week!

Love,
Taylor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 20270

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: