Pasen! - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu Pasen! - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

Pasen!

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

29 Maart 2016 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hi!

Ten eerste, ik hoop dat jullie allemaal leuke paasdagen hebben gehad!!

Afgelopen week is er wel weer een beetje leven ingekomen. De schoolweek was gewoon een normale week. We hebben nu 'Dodge ball' in de lunch. Je kon je als team opgeven en dan was er twee weken lang kon je dan mee doen. De rest van de school bekijkt dan de wedstrijden in de pauze en als je wint ga je steeds een ronde hoger. Afgelopen week een speelweek gehad en dan deze week de laatste, met vrijdag, de dag voor de vakantie, de finale. Heel leuk om naar te kijken en dan gaat de lange pauze ook lekker snel! 
Gen was van donderdag tot zondagavond in Chicago voor een volleybal tournament. Ze hadden wel een paar games gewonnen, maar helaas ook een paar verloren. Verder hebben ze daar nog wat dingen gedaan en bekeken en was het voornamelijk heel koud!
Helaas moest ik vrijdag gewoon naar school.. Ze hebben hier wel goede vrijdag, maar dan zijn alleen katholieke scholen vrij. Ik zit op een openbare school, dus ik moest gewoon naar school. Vrijdag niet heel veel meer gedaan en lekker op tijd gaan slapen.
Zaterdag; ik was alweer op tijd wakker en toen dacht ik 'laat ik mijn huiswerk eens doen'. Vervolgens zat ik dus 's ochtends om half 10, aan een extra credit US history opdracht. Ik mag toch wel zeggen dat ik aardig trots op mezelf was! Moet je ook weer een keer beleefd hebben toch! Daarna ging ik eieren schilderen, pasen stond toch wel echt voor de deur. Nadat ik dat gedaan had, ging ik al mijn munten tellen. Ik ben sinds ik hier kwam mijn kleingeld gaan sparen, ik vind dat gewoon niet handig om dat allemaal in mijn portemonnee te hebben, dus had ik bedacht het allemaal te gaan sparen en er dan iets leuks mee te doen. Ik moet zeggen, ik had aardig wat bij elkaar gehaald in die paar maanden! Ik wilde echt al heel lang mijn 2e oorbel-gaatjes. En nu vond ik dat wel leuk om dat te doen van dat geld wat ik gespaard had! Zo gezegt zo gedaan, Marlena, Chris en ik zijn naar de winkel gegaan en daar heb ik toch echt mijn 2 gaatjes laten schieten! Wat ben ik blij!! Het deed helemaal geen pijn! Het was even een raar gevoel wat ik had toen de oorbel erin geschoten werd, maar dat was ook gelijk weer weg!! Eenmaal thuis hebben Marlena en ik alleen maar zitten praten en uiteindelijk 's avonds laat vonden we het een goed idee om maar eens wat te gaan eten. Daarna lekker gaan slapen.
Zondag; Pasen!! De paashaas was langs geweest. Natuurlijk is iedere feestdag hier een reden om snoep te eten, dus 1 keer raden wat de paashaas langs had gebracht?! Een mandje met allerlei paassnoep erin! Wel heel lief! 's Middags zijn we naar Marlena haar broer geweest in Long Beach. De broer van Marlena had 100 krasloten gekocht en die door heel de tuin verstopt. Eigenlijk wat wij doen net paaseieren, hebben wij dat gedaan mer krasloten. Tot nu toe heb ik nog 2 nieuwe loten gewonnen, dus nog even afwachten wat daaruit gaat komen! Daarna heerlijk gegeten en tegen de avond weer naar huis gegaan en lekker mn bed weer in!
Maandag gewoon weer naar school geweest. Ze hebben hier net als met kerst maar 1 dag feest. Dus alleen maar paaszondag. Wat ook wel jammer is! Maar dat mocht de pret niet bederven, want ik hoef nog maar 4 dagen naar school en dan heb ik heerlijk een weekje vakantie!

Dit was het weer voor deze week!

ByeBye!
Taylor

  • 29 Maart 2016 - 21:49

    Carola:

    Hai Taylor,
    Leuk weer je verslag te lezen. 4 dagen school en dan weer week vrij ......
    Heerlijk toch? Ben je al aan het aftellen ?

  • 30 Maart 2016 - 12:26

    Carola:

    Vast niet ...met alles wat je daar doet en beleefd.
    Inge is net vertrokken naar Australië voor een jaar,ze gaat daar in het ziekenhuis van Melbourn werken.

  • 01 April 2016 - 22:34

    Anneke:

    Hi Taylor, bijna vakantie ...nog paar uurtjes?
    Lekker vooruitzicht! Ga je nog iets speciaals doen of gewoon lekker chillen...?
    Het is hier ineens heerlijk weer, alle mensen zag je op balkon of in hun tuintje zitten te genieten van het zonnetje.

    Tonnie en Arnold hebben mazzel morgen, dan bruiloft (40 jaar getrouwd) bij Eenvoud vanaf 12 uur al, wrsl dus ook buiten. En Arnold wordt morgen 70.
    Vandaag met Kent bij Ortho geweest , hij moet toch nog een beugel, een kies komt niet goed door. Volgens de ortho gaat t ca. 2.5 jaar duren ..nou ja het is niet anders.
    Mats was dagje aan het werk bij Jim, auto's wassen enzo. Mats is veel vrij van school. Heeft t wel naar z'n zin.

    Ik heb voor het eerst weer getennist dit jaar oa met je moeder, was wel weer leuk.

    Nou Taylor, gek hoor, al zo lang niet gezien, ik moet vaak aan je denken....fijn je hebt t naar je zin en straks weer thuis onwijze ervaring rijker en vloeiend Engels sprekend :)!

    Nou ik ga ns naar bed, de boys gaan ook, 'belangrijke' wedstrijden morgen. allebei thuis..

    Jij nog fijne dag en geniet van je vakantie weltrustxxx en ook xxx van Mats Kent en Ruud




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 20191

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: