#25 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #25 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#25

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

15 Maart 2016 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Heehallo!

Daar is mijn blog weer, nog steeds netjes op tijd. Alleen die van afgelopen week en deze week zijn iets korter.. Ik hoop van het weekend weer eens wat te gaan doen en dan komt er weer een leuke lange blog!

Ik had afgelopen maandag niks verteld, maar we hadden afgelopen week weer spirit week. De week dat iedereen weer verkleed mag gaan en dan op vrijdag hebben we de pep really.

Maandag was het lazy day, best prettig als je dan gewoon lekker in je joggingbroek of zoals sommige doen, in hun pyjama broek te gaan! Maakt je schooldag toch niet wat lekkerder!
Dinsdag; space day, hier wist ik eigenlijk niet heel veel op te bedenken. Dus ik heb maar naar de mensen gekeken op school die wel verkleed waren. Ik moet zeggen, sommige gaan wel een beetje heel erg ver hoor, en sommige zien er ook echt gewoon niet uit! Uit school ben ik even met Marlena naar een winkel geweest, waar ze echt alles hebben! Echt bizar!
Woensdag; America day. Ik heb een shirtje aangedaan waar Los Angeles op stond en ik vond het wel goed! D'r liepen er een aantal bij die gewoon de hele vlaggenmast met vlag eraan mee hadden genomen en die de hele dag overal mee naar toe nemen! Ik denk dat ik aan mijn tas wel genoeg heb...
Donderdag; Country Club day. Ik heb dr niet echt heel veel mee.. Heerlijk normaal gekleed en kijken hoe andere zich verkleden! Genieten... De hele dag in tenniskleding lopen en dan een racket meedragen, de gekste dingen komen voorbij!
Vrijdag; Class colors. Zoals jullie misschien nog wel weten van de vorige keren, mijn 'klas' kleur, eigenlijk leerjaar kleur is blauw. Natuurlijk gewoon een blauw shirtje aangedaan, dat is zo moeilijk nog niet! Om half 12 hadden we dan eindelijk weer de pep really, ik vind het altijd zo leuk om daar naar te kijken. Ze maken er echt een heel feest van en dit keer werd bekend gemaakt wanneer prom is, de spring dance en de spin teams. De teamcaptains komen naar voren en het school dans team gaat dansen en de cheerleaders doen ook van alles wat. Onze prom in op 28 mei, ik kijk er heel erg naar uit!!

Vrijdagavond is eigenlijk het luie weekend begonnen, ik kan het eigenlijk zo zeggen ik ben mn bed niet uitgekomen tot zondagmiddag. Afgelopen weekend dus ook niet veel meegemaakt en ook niet zo veel om over te schrijven.. Alleen dat we zaterdagnacht een uurtje korter hadden om te slapen! Wij zitten nu al in de zomertijd! Ik had eigenlijk nooit geweten dat Amerika al zo vroeg ging aangezien Nederland pas over 2 weken gaat en wij een week later de wintertijd in zijn gegaan. Maar dat betekend wel dat we deze week maar 8 uur verschil hebben!

Helaas is het afgelopen week ook niet echt lekker weer geweest, het heeft een paar keer geregend en heftige onweersbuien. Op een gegeven moment had ik toch wel zoiets van hmm, gaat dat allemaal wel goed komen hier, aangezien niet heel veel daarvoor gemaakt is!

Ik denk dat dit het weer was voor deze week. Ik hoop dat ik volgende week weer wat meer te vertellen heb en ik dus ook weer veel leuke dingen heb gedaan!

Byebye!
Taylor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 20183

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: