#13 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #13 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#13

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

24 December 2015 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hi!

Ik ben weer eens iets te laat... Zoals gewoonlijk...

Gebleven bij woensdag, ik heb helaas geen bloed kunnen doneren... Ik kwam daar op de tijd van mn afspraak en toen zei ze dat ze al genoeg bloed hadden.. Wat ik best raar vond. Gelukkig heb ik nog een tweede kans in het voorjaar! Uit school stapte ik in de auto (ik word nog steeds iedere dag gebracht en gehaald :) ) en daar lag een hele grote doos. Mn ouders hadden ons alvast wat cadeautjes gestuurd voor kerst. Super lief! Helaas moeten we nog wachten tot vrijdag...
Donderdag; niet heel veel boeiends gebeurt, weer een normale dag op school.
Vrijdag; eindelijk het is vakantie! Nog wel gewoon naar school,  maar eigenlijk in iedere les is het een film kijken en dan tegelijkertijd je werk doen, gebeurt natuurlijk niet... 's Avonds met Gen en een paar meiden naar de bioscoop geweest. We wilden naar Sisters gaan, helaas waren zij allemaal 16, dus ging dat niet lukken. Om daar in mn eentje te gaan zitten vond ik ook niks.. We hadden dus besloten om naar een stomme film met dinosaurus te gaan. Eenmaal binnen in de bioscoop kan je dus naar iedere zaal lopen en liepen wij per ongeluk expres de verkeerde zaal in, waar toevallig sisters werd gedraaid. Wat een leuke film is dat!!
Zaterdag;  vroeg op, de familie moest naar de dokter. Met zn allen erheen om vervolgens door te rijden naar Marlena's ouders. Het is hier in de familie een traditie om met bijna de hele familie koekjes te maken. Na een aantal uur bakken, hadden we een aardig aantal koekjes. Ze waren ook allemaal best lekker,  haha... Zelf heb ik er niet zoveel gemaakt, ik was aan te 'babysitten' op mn kleine neefje.
Zondag; in de ochtend even geskyped en s middags met het hele gezin naar Costco geweest. Een bizar grote 'supermarkt' waar ze echt van alles hebben. 1 ding is alleen zeker, geen prettig uitje met het hele gezin....
Maandag; eerste dag van de vakantie en het bevalt prima, zo heb ik maandag ook niet veel gedaan. Genevieve had s ochtends haar afrijden voor haar rijbewijs, gelukkig heeft ze het gehaald!
Dinsdag; Gen heeft dr rijbewijs dus wij zijn naar het winkelcentrum gereden voor de laatste dingetjes voor kerst. Best makkelijk een zus die een rijbewijs heeft! Eind van de middag ben ik naar Denise gegaan, mijn local cordinator. Maud & Rick, de andere Nederlandse studenten, waren er ook. Het was dinsdag dus dat betekend; Taco Tuesday!
Woensdag; s ochtends de laatste cadeautjes ingepakt en s middags ben ik met Vincent naar het winkelcentrum geweest en heb ik mn nagels laten doen!

Ik ga nu maar lekker slapen, morgen weer vroeg op om alles klaar te maken voor kerst 'middag/avond' met de familie!

Bij deze wil ik jullie allemaal een hele fijne kerst wensen!

Merry Christmas!

Love,
Taylor

  • 24 December 2015 - 10:17

    Mama:

    Ja, wat heerlijk om je gezellige verhaal te lezen en tegelijk vind ik het ook moeilijk in deze "family maand" dat je zo ver weg bent en wij hier die gezelligheid van jou niet hebben!
    Morgen gaan we naar Käthe en Rob. Daar komt de hele familie, 35? Leny en Oma komen natuurlijk ook.
    We mogen daar ook blijven eten! Tussendoor ff hond&koeien eten geven, voor hun is het gewoon een doordeweekse dag, haha.
    Het weer is nat maar niet koud, dus eigenlijk niks aan!
    Nou Taylor, doe je "family"de kerstgroeten en beleef de amerikaanse kerst met volle teugen!
    Dikke kussen en hugs, heel veel, van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 20251

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: