Christmas - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu Christmas - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

Christmas

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

30 December 2015 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hi!

Hier mijn kerst verslag! Het was best een aparte kerst, haha! Ik vertel het tussen mn verslag door.

Donderdag;  kerstavond. S ochtends heb ik Gen haar haar gestyld, het is zo lang en mooi! Het duurt een uur, maar het was wel mooi! Daarna zelf klaarmaken voor de kerst bij Marlena haar ouders. Begin de middag daarheen gereden en met de hele familie gegeten en cadeautjes uitgepakt. Echt super veel cadeautjes,  bizar! Allemaal leuke dingen.
Vrijdag; kerst! Een lange nacht zat er niet in, Genevieve, Vincent en Francis stonden al om 7 uur naast mn bed. ' Taylor, Taylor, de kerstman is geweest, we gaan de cadeaus openmaken! '. Snel naar beneden gegaan en alle cadeaus uitgepakt, echt bi-zar veel. Gek genoeg ging iedere door elkaar heen en niet een voor een. Toch wel een beetje jammer. Maar wel super leuke dingen! Pap en mam, bedankt voor jullie leuke dingen! Verder die dag niet heel veel gedaan. Ik had donderdagavond een puzzel gekregen dus daar begon ik aan. Wat is dat frustrerend zeg! Ik kon geen enkel puzzelstukje vinden, helemaal niks. Ik ben maar gestopt en optijd gaan slapen.
Zaterdag; puzzel geëindigd, heel wat frustraties, maar het is gelukt. S middags alvast wat dingen voor Utah bij elkaar gepakt en s avonds naar een paar vriendinnen gegaan.
Zondag; uitgeslapen en s middags even naar het winkelcentrum gegaan om wat dingen te ruilen. S avonds ben ik met Gen en Liv naar een Amerikaans huisfeest geweest. Ik kan zeggen, dat gaat er anders aan toe dan dat het er in Nederland aan toe gaat! Maar het was zeker gezellig!
Maandag; spullen gepakt voor Utah! En s avonds met Marlena naar Gen haar volleybal geweest. Tussendoor even de hond bij zijn vakantiehuis gebracht.

Ik heb een leuke kerst gehad, maar het was wel heel apart. Het gaat hier ook allemaal zo anders. Kerstavond hadden we kerst met de familie en heel veel cadeautjes, kerstochtend komt Santa langs en wordt de sok gevuld met cadeautjes. De sok die altijd aan de openhaard hangt. Begin december komt de elf on the shelf in huis en die houdt alles in de gaten. Niemand mag hem aanraken en s nachts verplaatst hij uit ' zichzelf ' ( de ouders ). Die vullen de sok en dan komt de kerstman met zijn cadeautjes, die dan in een andere onbekend cadeau papier zitten omdat die kinderen het dan niet weten. Vervolgens hebben de ouders ook nog cadeaus gekocht. Uiteindelijk heb je aardig wat cadeaus bij elkaar gekregen! Hele leuke dingen!

Ik ben er volgende week weer met het verslag van Utah en natuurlijk oud en nieuw!

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling toe! Wees voorzichtig en doe geen gekke dingen!

Tot volgend jaar!

Love,
Taylor

  • 30 December 2015 - 16:03

    Cas:

    Hey Taylor,

    Leuk dat je het naar je zin hebt! Alvast een Happy new year!!!

    Gr. Cas

  • 04 Januari 2016 - 21:51

    Wilfred Van Winden:

    Hoi Taylor,

    Een beetje late reactie op jouw Kerstverhaal.
    Jij kan nu uit eigen ervaring vertellen hoe Kerst is in de
    USA in een andere omgeving.
    Met skypen was je er toch wel een beetje bij ons.
    Ik kijk nu al uit naar je volgende verslag.

    Dikke kus daddy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 20274

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: