#33 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #33 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#33

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

10 Mei 2016 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hi hi!

Op een of andere manier is afgelopen week heel snel voorbij gevlogen en leek het net alsof ik gisteren mn blog pas had geschreven!

Afgelopen week was het door de weeks gewoon weer school en daarna lekker naar huis en dingen doen zoals huiswerk of bijvoorbeeld een film kijken en dan natuurlijk alleen maar in het Engels! Ik dacht van de week weer eens een Nederlandse ondertiteling erbij aan te zetten, maar ik dat werd hem niet, het irriteerde me teveel! Vrijdag zijn Gen en ik uit school even naar de mall gegaan om een cadeautje voor moederdag te kopen, gelukkig allebei geslaagd!
Zaterdag; ik zou afgelopen weekend naar Beverly Hills gaan, maar dat is helaas niet meer door gegaan.. 's Ochtends zijn we met het hele gezin 'uit-ontbijten' geweest, erg lekker en erg gezellig. Daarna kwam de jurk die ik voor prom had besteld binnen, ik ben gelijk met Gen naar de mall gereden en een nieuwe jurk gaan zoeken, dat zegt al heel veel over hoe de jurk was... Het was een ellende! Gelukkig heb ik een hele mooie en gave jurk gevonden en ben ik er ook echt heel blij mee! Toen we thuis kwamen zijn we gelijk weer weg gegaan, Vincent en Francis hadden een kinderfeestje en gingen bowlen. Chris vroeg of wij ook zin hadden om te bowlen en Gen, Marlena, Chris en ik zijn ook gezellig met z'n viertjes gaan bowlen. Erg gezellig! 's Avonds lekker niks meer gedaan.
Zondag; moederdag! Heerlijk uitgeslapen. Daarna Marlena de cadeautjes gegeven en gelukkig was ze er erg blij mee. Heerlijk ontbeten en daarna naar Marlena haar ouders geweest. Weer een gezellige middag daar gehad. 's Avonds een filmpje gekeken en lekker op tijd naar bed gegaan.

Tot volgende week!
Taylor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 20203

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: