#20 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #20 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#20

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

09 Februari 2016 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hi,

Daar ben ik weer, met alweer mijn 20ste blog! Ik hou het toch langer vol dan ik eigenlijk in het begin van mezelf had verwacht! Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden om te lezen..

Dinsdag tot en met donderdag is er eigenlijk weer niet zoveel gebeurt. Ik ben gewoon weer naar school gegaan en verder niet heel veel uitgevoerd. Dinsdag ben ik toch wel weer naar school gegaan, ondanks dat ik me nog heel slecht voelde. Maar omdat ik van Marlena geen twee dagen achter elkaar kan missen, moest ik wel...
Vrijdag; gewoon een normale schooldag en uit school lekker naar huis en mn kamer klaarmaken voor een groot luchtbed wat ik nodig had voor zaterdagavond. Toen kwam Marlena naar me toe en zei dat we uiteten gingen met Matt en Misty. Heelijk in een Italiaans restaurant gegeten. Daarna hebben ze mij afgezet bij Maud (de andere Nederlandse exchange student), zij woont in San Juan en gaat ook naar een andere school, maar het is echt maar een kwartiertje rijden! We hebben veel gepraat en rond een uurtje of 3 vonden we het een goed idee om te gaan slapen, de tuinmannen kwamen immers om 9 uur. Dus die zouden ons dan wel wakker maken..
Zaterdag; wakker geworden met Maud en heerlijk ontbeten. Daarna spullen gepakt en zijn we naar Laguna Beach gegaan. De temperaturen worden steeds weer beter hier! De voorspelling voor deze week is tussen de 28 en de 33 graden!! Dus ook zaterdag was het heerlijk weer. Het leuke aan Laguna is dat er allemaal verschillende standjes zijn, je kan van de ene naar de andere lopen, maar er rijdt ook een gratis bus, die je van strandje naar strandje brengt. Echt super leuk. Na de hele dag daar gelopen te hebben, zijn we naar de supermarkt gegaan en hebben we ons avond eten gehaald. Wat we natuurlijk bij zonsondergang hebben opgegeten! Daarna zijn we opgehaald en zijn we naar mijn huis gegaan. Weer een hele avond gepraat, ook met Marlena, maar deze keer dachten we toch om iets eerder te gaan slapen. Het was rond een uurtje of 2...
Zondag; Maud werd alweer vroeg opgehaald, want ze gingen naar een feestje voor de Superbowl. Wat is dat een groot ding hier!! Iedereen heeft wel een feestje of met andere mensen afgesproken om dat te gaan kijken. Zoals Marlena het omschrijft; "eigenlijk gewoon een reden voor nog meer fastfood en alcohol". Daar heeft ze ook wel gelijk in, er zijn heel veel mensen die zich er niet in interesseren maar wel naar zo'n feestje gaan. Wij zijn naar een ander gezin geweest waar een klein feestje was. Er waren nog een paar andere meiden en we vonden het eigenlijk wel genoeg geweest, dus wij zijn lekker gaan rond rijden en onder andere naar Laguna Beach geweest en naar 'the top of the world'. De zon was een beetje aan het ondergaan, dus het was echt heel mooi! Daarna weer naar huis en toen hebben we de half time show teruggekeken. Coldplay trad op samen met Beyonce en Bruno Mars. Coldplay en Beyonce waren echt heel goed! Bruno Mars vind ik altijd wat minder. Tussen de wedstrijd door wordt er ook heel veel reclame uitgezonden, die reclame filmpjes worden speciaal door bedrijven gemaakt voor de Superbowl. Ze betalen er een godsvermogen voor omdat er zoveel mensen kijken. Echt heel bizar, maar ze waren wel allemaal heel leuk en echt gaaf gedaan! Na een super gezellige middag zijn we weer lekker naar huis gegaan en ben ik lekker gaan slapen.
Maandag; na een druk maar zeker gezellig weekend, moest ik toch echt weer aan het echt leven beginnen. Ik moest weer naar school. Opzicht niet zo erg, want het was lekker weer. En dat maakt het opzicht allemaal wel beter, maar goed, ook dan zit je de hele tijd aan iets anders te denken, namelijk... het strand.. Nu is deze week opzicht niet heel zwaar. Het zijn maar 4 dagen en dan 4 dagen weekend om vervolgens weer maar 4 dagen naar school te gaan. Het is zo zwaar nog niet!

Ik denk dat dit het weer was voor vandaag. Ik ga maar snel slapen, het is alweer laat...

Byebye,
Taylor

  • 09 Februari 2016 - 10:30

    Wilma:

    Hai Taylor,

    Wat klinkt het weer gezellig allemaal! Ik denk dat ik wel namens alle Hollanders spreek als ik zeg jaloers te zijn op dat heerlijke zonnetje dat bij jullie weer schijnt! Daar kunnen wij alleen maar van dromen!

    Je bent ook alweer over de helft en kan gaan aftellen totdat je weer voet op Hollandse bodem zet. Of kan het wat jouw betreft niet lang genoeg duren?

    Geniet de komende maanden en ik geniet nog wekelijks van je leuke blogs dus wel vol blijven houden hoor!

    Groetjes van Wilma

  • 09 Februari 2016 - 13:20

    Jacqueline:

    Hoi Taylor,

    Nou jij zal je nog niet gauw vervelen want je maakt nog steeds dingen mee die hier in Nederland niet gebeuren.
    En dan dat weer in Californië. Daarvoor zou je al willen blijven!
    Maar we zijn al aan het aftellen, 130 dagen, dan komt het zonnetje weer naar huis, haha.
    Komende week wordt ook weer leuk, Valentijn, lang weekend. Ik kijk al uit naar je nieuwe blog!

    Taylor, doe de groetjes aan je amerikaanse familie en tot skype.
    Dikke kussen van ons en een zwarte poot van Toy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 20280

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: