#11 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #11 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#11

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

01 December 2015 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hee!

Wat heb ik in leuke week vrij gehad! Ik ga het weer zo leuk mogelijk proberen te vertellen.

Woensdag- heerlijk uitgeslapen en rond de middag zijn we naar Marlena haar ouders gereden om daar 's nachts te slapen en donderdag gezellig thanksgiving te vieren! Daar aangekomen hebben we niet heel veel gedaan. 'Oma' had lekker avondeten gekookt en daarna wat dingen voorbereid voor de dag erna. Gen en ik zijn naar bed gegaan en hebben nog even een filmpje gekeken.
Donderdag - Thanksgiving!! Wat een eten, bizar. Eerst 's ochtends hadden we een uitgebreid ontbijt en daarna al het eten voor 's avonds klaargemaakt. We hadden in een soort 'bij' woonkamer een paar grote tafels gezet waar iedereen een servet met 'thank you' erop en een boomblaadje met je naam erop zag liggen. Het zag er heel gezellig uit. Het buffet werd geopend, wauw, wat een eten lag daar!!! Bizar. Maar natuurlijk in het bijzonder de kalkoen. Ik ben er zelf niet zo heel erg fan van ben ik achtergekomen. Na het eten hebben Gen haar nicht en neef ons meegenomen naar een winkelcentrum in de buurt waar al een aantal winkels black Friday deals hadden. Oh, oh, wat hebben we gelachen. In een winkel waar je normaal voor de dingen die wij hadden gekocht 500 dollar voor betaalde, hebben wij maar 100 dollar betaald. Hoe? Door zelf je prijs te maken! Het was hilarisch! En als black Friday deal krijg je 50% korting op het totaal bedrag. Het was bizar. Snel weer naar 'om's' huis, en snel door richting 'ons' huis. Want Gen en ik gingen shoppen. We waren in Spectrum om half 12, wat een drukte! Er stonden voor sommige winkels gewoon rijen van minimaal 150 meter! Niet normaal. Niks gekocht en na een paar uur maar snel naar huis gegaan. Het was voor ons net wat te koud!
Vrijdag - na een paar uurtjes slaap ging de wekker weer. Ik werd opgehaald door een vriendinnetje om te gaan shoppen. Het was nog steeds bizar druk.. Maar wel gezellig! Eenmaal thuis even snel spullen laten zien en toen met Marlena, Chris en Vincent naar een andere shoppingmall geweest. Marlena en ik hebben een super leuke outfit voor haar gescoord. Wat was ze blij!! Ik dacht lekker op tijd te gaan slapen, maar Marlena bleef net wat te lang praten dus ik had weer een kort nachtje.
Zaterdag - 's morgens de kerstlampjes aan het huis gehangen. Het is thanksgiving geweest, dus dan komen alle kerstspullen tevoorschijn. Het ziet er allemaal super leuk uit! Liv, de vriendin van Genevieve kwam naar ons toe. En hebben we mijn oor gepierd! Ja ja, gewoon thuis!!! Het kan allemaal! Beetje ijs erop, goed schoonmaken, naald erin, even laten zitten en dan snel verwisselen! Helemaal geen pijn gehad en alles ging goed!
Zondag - vroeg op, we zijn weer naar Disneyland geweest!! Dit keer was al de Halloween decoratie vervangen door kerst decoratie. We hebben een super dag gehad. Helaas koelt het in de avond heel erg af en was het ineens wel heel koud..
Maandag - school begon weer. Ik kan wel zeggen dat ik een leuke week heb gehad! 3 weken school en dan weer 2 weken vakantie! Ik kijk er alvast naar uit!!

Dit was het weer voor deze keer!

Heel veel plezier met sinterklaas!!!

Love,
Taylor

  • 01 December 2015 - 09:49

    Stefanie Spruijt:

    Krijg je al je nieuwe spullen nog wel mee terug? Gelukkig heb je het nog prima naar je zin! Zou je het woord 'koud' weg willen laten? Ik zie alleen maar korte broeken...!

    Miss you, dikke kus!

  • 01 December 2015 - 14:43

    Real Mam:

    Hè Taylor,

    Wat n feestweek is het weer geweest! En wat heeft Marlena het getroffen met jou!!
    Uit de foto's op Facebook kon ik opmaken dat je nu een helix in je oor erbij hebt, eng zeg!
    Gelukkig is het een mooi kruisje, dat dan weer wel, haha.
    Maar hier in Nederland is het pas koud en ontzettend nat, bah niks aan.
    De Sint rijdt dit jaar ons huis voorbij, aangezien jij er niet bent. Lloyd gaat met papa dan naar Ajax, ik ga thuis op de bank pepernoten eten.
    Je krijgt de groetjes van heel veel, speciaal van oma.
    Taylor, maak er weer een leuke week van.

    Dag kanjer, dikke kusse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 20250

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: