Homecoming - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu Homecoming - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

Homecoming

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

12 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hi!

Deze week heb een wel een aantal speciale dingen gedaan!

Te beginnen bij maandag, eigenlijk de saaiste dag van de week. Ik ben die dag naar school gegaan en dat was eigenlijk alles!

Dinsdag ben ik naar school gegaan, uit school kwam Rick hierheen. Hebben we even met zijn ouders geskyped en daarna zijn we naar LA gereden! Daar waren de motor mannen weer aangekomen om hun laatste avond daar door te brengen voordat ze weer terug zouden gaan naar Nederland. Marlena, Rick en ik zijn erheen gegaan, hebben onderweg even een hamburger gegeten bij "habit hamburger' en toen kwam ik voor alle mannen als verassing nog even doei zeggen. Het was erg gezellig en gelukkig vond Marlena het ook erg gezellig en vond ze het niet erg om dat stukje te rijden! Even gepraat, veel geleachen en wat foto's gemaakt. Het was nog even leuk om ze allemaal te zien. Gelukkig is tijdens hun roadtrip alles goed gegaan en zijn er geen gekke dingen gebeurd! Toen heb ik mn vader echt gedag moeten zeggen voor de overige 7 maanden. Ik ben hier al 2 maanden, het gaat best snel!

Woensdag ben ik naar school gegaan en had ik net als iedere woensdag late start. Dan begin je 8.36 AM i.p.v. 7.52 AM. Uit school was het weer een gewone middag. 's Avonds liep ik met een zak wc rollen tegen de hoek van een deurpost aan met mn pinkie. Het is erg dik, blue and blue en ik kan het niet bewegen. Het is echt heel onhandig. Nu kom ik er pas achter dat je met alles wat je doet, je pinkie gebruikt! Ik heb het ingetapet om het rust te geven in de hoop dat het uit zichzelf wat beter wordt... Gelukkig doet het geen pijn, wat best raar is. Ik wilde daarna gaan douchen en mn haar wassen. Even snel afgespoeld en daarna in een veel te kleine wasbak met mn linkerhand met haar proberen te wassen. Wat ellendig was dat!

Donderdag ben ik weer gewoon naar school gegaan, wat het toch wel heel moeilijk gaat als je 2 vingers mist ( mn ringvinger zit bij mn pink getapet). Uit school weer erg rustig. 's Avonds zijn we naar de mall gegaan, Genevieve moest nog schoenen hebben voor Homecoming. Zelf had ik ook nog wat sieraden nodig, dus die kon ik ook gelijk shoppen! Allebei zijn we weer geslaagd!

Vrijdag overdag naar school gegaan en hadden we pep rally! Ik had echt geen idee wat dat was. Alle captains van de school sport teams stellen zichzelf voor en alle Queens and Kings worden bekend gemaakt. Je kan er dan nog een keer op stemmen en die worden dan 's avonds tijdens de half time show bekend gemaakt.
's Avonds ben ik met Gabi en Emiley naar de homecoming football game geweest. Eerst hebben we met haar moeder en zusjes bij In n Out gegeten. Tijdens de homecoming football game is er in de break een half time show. Daarin dansen alle studenten uit de highschool jaren die mee willen doen. Eerst de studenten van de freshman (1e jaars), dan van sophomore (2e jaars), daarna de juniors (3e jaars, ik) en dan als laatste van de seniors (laatste jaars)! Na dat worden de Queens en Kings bekend gemaakt. Het was leuk om te zien, alleen was het heel zonde dat tijdens de dans van de juniors de muziek uitviel. Gelukkig pikte ze dat goed op en zongen ze met ze alle door, waardoor ze ook door konden dansen!

Zaterdagochtend hebben we lekker niks gedaan. Om 12 uur hadden Genevieve en ik een afspraak bij de kapper om ons haar te laten doen voor homecoming. Wat ja, zaterdag was het dan zover, de homecoming dance! Eerst ons haar laten wassenn, wat voor mij ook wel erg handig was! En toen heeft ze mijn haar gekruld. Eenmaal weer thuis moesten we ons make-up gaan doen. Wat een ellende was dat! Ik wilde me eyeliner op een bepaalde manier, maar dat lukte me niet, vervolgens probeerde Genevieve het, lukte ook niet. Als laatste red middel vroeg ik het aan Marlena. In het begin lukte het niet en toen is het toch wel wat geworden. We zijn tot de conclusie gekomen, dat mijn ogen daar niet voor gemaakt zijn..
Na al die make-up, zijn we naar een park gegaan voor Genevieve om daar foto's te maken voor haar, met vrienden en met haar date en boyfriend Cody. Het was zo heet, 37 graden, in de volle zon! Zij en Cody zijn door zijn moeder afgezet bij het restaurant om daar te gaan eten. Marlena, Chris en ik zijn naar Ladera gereden om daar foto's van mij te maken en met Gabi! Wij zijn met zijn drieën Cody en Genevieve op gaan halen. Eenmaal afgezet op school kon ik gelukkig de hele lange rij kippen doordat Gabi en haar zusjes al vooraan stonden! Voordat je naar binnen mocht, moest je eerst blazen. Om te kijken of je niet gedronken had, gelukkig had ik een groen lampje en mocht ik zonder problemen naar binnen. Toch is dat wel heel erg wennen, feestje zonder een drankje erbij. Alleen maar water..
Binnen was het erg heet, dus dat water had je wel nodig! Ook was er een fotohokje. Gabi en ik zijn en stuk of 6 keer geweest, uiteindelijk hadden we maar 2 foto's die echt leuk waren. Die andere zijn allemaal die ik bewaar als herinnering! Om 10 uur had ik er genoeg van en ben ik mee gegaan met Gabi naar haar huis om daar nog even een film gekeken. Eigenlijk hebben we die film niet eens gekeken, we waren alleen maar aan het praten. Ik ben opgehaald door Marlena en hebben we thuiss nog even de avond doorgenomen. We wilden op tijd gaan slapen omdat we zondagochtend weer vroeg op moesten. Helaas, was dat plan niet helemaal gelukt..

Zondagochtend ging mn wekker alweer om 7 uur. Geen tijden op een zondag... We hadden eerst Vinnie's baseball game, daarna die van Francis en tot slot de soccer game van Genevieve.
Vinnie moest er om half 9 zijn, gelukkig was het toen nog niet zo warm en konden we rustig die parasol opzetten en onze stoeltjes klaar zetten. Daarna gingen we door naar Francis game. Toen werd het alweer een stuk warmer, 36 graden. Eenmaal daar kreeg Marlena een mail dat Genevieve haar wedstrijd was afgelast en dat we daar gelukkig niet meer heen hoefden!! Na de game zijn we naar huis gegaan en hebben we de rest van de middag en avond niks meer gedaan.

Deze week was het ook Spirit week! Maandag; Nerd day, dinsdag; Greek day, woensdag; beach day, donderdag; grown up day en als laatste vrijdag de class colors.
Wauw, dan lopen mensen er echt heel erg raar bij. Nerd day, mensen hebben een nerdbril met een stukje pleister er tussen en gebruiken hun steps. Dinsdag, mensen dragen allerlei Griekse kleding om nemen dat mee en lopen er de hele dag mee rond. Woensdag mochten we geen bikini's dragen of zwembroeken zonder shirt. Eigenlijk was die niet echt een goede thema hier, het is hier altijd tropisch weer, dus kleed je je al maar beachie. Sommige brachten toch een parasol mee, hadden zwembanden om of namen strand stoelen mee. Donderdag droegen er veel een pak of kleding van hun ouders. Er liepen er ook een paar rond met een kinderwagen. Vrijdag was het class collor day en moet je dus de kleur aan van de leerjaar. Freshman wit, sophomore rood, junior blauw en senior zwart. Dat was een van de normaalste dagen.
Ik heb echt mn ogen uitgekeken naar wat mensen allemaal bedacht hadden of mee hadden genomen!

Zover ik voor nu weet heb ik alles weer verteld. Ik ga lekker douchen en slapen, morgen in tenslotte gewoon weer een dood normale schooldag.

Love,
Taylor

  • 12 Oktober 2015 - 07:44

    Iris:

    Lekker weekie taytje!!!
    Wat gaat de tijd snel he, maar zo te horen bevalt het nog lekker!!
    Hele mooie foto's van homecoming!
    Stuur je ook een beetje zon hier naar toe?
    Aangezien het hier echt mega koud is , ik draag mn winterjas al vollop!
    Geniet lekker van t mooie weer! En goed je best doen he morgen op school haha!!

    Dikke kus! XX

  • 12 Oktober 2015 - 08:29

    Mam:

    He kanjer,

    Wat n leuk verhaal weer zeg! En goed uitgelegd hoe het in elkaar zit met home coming, wat n happening.
    De foto's zijn zo mooi, ik blijf er naar kijken.
    Je hebt ook al leuke vriendinnen gemaakt en wordt het steeds gezelliger daar.
    Hier wordt het nu echt wel koud en we zetten alweer de open haard aan 's avonds.
    Taylor, een fijne week weer en blijf zo leuk schrijven.

    Dikke knuffel, xxx

  • 12 Oktober 2015 - 09:24

    Wilma:

    Hai Taylor,

    Wat een leuk verslag weer van jouw!!! Superleuk geschreven allemaal en onwijs mooie foto's! Was leuk om je te spreken via Skype! Heerlijk dat het allemaal zo goed gaat en onwijs knap dat je dit doet na je TL diploma! Je zal er veel aan hebben in je toekomst, dat weet ik zeker! Vandaag nog 8 (!) maanden en dan komt Rick als het goed is aan op Schiphol. Zou het zo leuk vinden als jullie samen terug kunnen reizen... veel gezelliger dan in je eentje.

    Taylor, geniet lekker van het mooie weer en je Amerikaanse leventje en wie weet spreek ik je binnenkort weer via Skype :)

    Groetjes Wilma

    PS Doe Rick de groeten!

  • 12 Oktober 2015 - 15:45

    Lloyd:

    hoi tay wat leuk dat je nog steeds een blog schrijft. jij hebt lekker weer bij ons is het maar koud. xx lloyd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 20266

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: