#5 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #5 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#5

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

05 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hii!!

Daar ben ik weer! Ik heb niet heel veel te vertellen. Niet echt een bijzondere week geweest.

De hele week gewoon naar school geweest en uit school kan ik gelukkig thuis wat sporten! Ze hebben een crosstrainer, een fitnessfiets, een bokspaal en een aantal gewicht dingen.

Ik ben best blij dat ik dit kan doen. Onder andere voor mn knie, maar ook vanwege al het vette eten! Groente en fruit is niet heel erg bekend hier! Natuurlijk is het ongezonde eten altijd wel lekker, maar toch heb ik van de week tegen mn moeder gezegd dat ik al haar groentes nog niet eens zo gek vind! Nooit verwacht dat ik zou gaan zeggen dat ik ze mis! Wat wel lief van d'r was, was dat ze vitamine bruistabletten mee had gegeven aan mn vader!

Vrijdag uit school zijn we naar Cosco gegaan, dat is een Makro, maar dan nog 6x zo groot! Echt bizar hoe groot het daar is! Niet normaal, je loopt minimaal anderhalf uur daar binnen en dan heb je nog niet eens alles gehad, echt bizar! 's Avonds heb ik mijn Homecoming dress gekocht. Homecoming is een dance en dan dragen bijna alle meiden een jurk en kan een jongen een meisje mee vragen. Ik heb geen date. Toen we naar huis gingen, moesten Marlena en ik eerst Genevieve en haar vriend ophalen bij de bioscoop. Hij moest perse met ons mee naar huis, wij (of nouja Cody) had een verassing voor haar. Terwijl zij naar de bios waren hebben Olivia, Marlena en ik de kamer van Genevieve versierd en heeft hij haar gevraagd voor Homecoming! Dat was toch best wel schattig!

Zaterdag hadden we een drukke dag. Eerst moesten we Francis wegbrengen, vervolgens zijn we doorgereden naar een voetbalwedstrijd van Genevieve, hebben we eerst een uur moeten wachten totdat ze begon, omdat ze toen moesten verzamelen en het voor ons geen zin had om heen en weer te rijden, toen begonnen ze eindelijk, hebben we heel de wedstrijd gekeken. Tussendoor heeft Marlena Vincent naar zijn baseball wedstrijd gebracht, gelukkig zat dat veld ernaast! Toen haar wedstrijd was afgelopen zijn we bij zijn wedstrijd van 2.5 uur gaan kijken! Toen dat was afgelopen hebben we Genevieve naar Laguna Beach gebracht, ze sliep daar met vriendinnen omdat er eentje 16 was geworden! Echt een heel leuk huisje! Daarna zijn we Francis op gaan halen bij vrienden en hebben we even wat gegeten. De autorit van Laguna naar Rancho was zenuwslopend, de tank van Marlena was helemaal leeg! We hebben het gelukkig wel gehaald. In een tank waar normaal 18 in gaat, ging nu 18.9 in!!! Dan was die toch wel goed leeg! Eenmaal thuis aangekomen hebben we nog even snel nieuw wifi geïnstalleerd. Een stuk sneller, veel beter! Nog even genoten van het snelle wifi en toen snel gaan slapen!

Zondag om 7 uur op, om 8 uur zouden we naar een baseball game van Vinnie gaan. Hij moest om half 9 verzamelen en half 10 spelen, weer 2.5 uur. Toch had ik gezegd dat ik wel mee wilde. Om kwart voor 8 kwam ik beneden en toen vertelde Marlena dat de game njet door ging, omdat het regende!! Ik keek naar buiten en de tegels waren niet eens nat! Er waren een par druppels gevallen en dat is dus een teken om een wedstrijd af te blazen! Hoe bizar is dat..?! Maar weer snel naar bed gegaan. We hebben de hele dag echt helemaal niks meer uitgevoerd. Daar word je echt moe en lui van..

Morgen maar weer naar school toe! Dit was het weer voor deze keer!

ByeBye, love,

Taylor

  • 05 Oktober 2015 - 21:20

    Anneke:

    Hoi Taylor, leuk je verhalen te lezen. Alles gaat dus ook lekker z'n gangetje daar hahah. Echt stoer hoor!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt, dat maakt het hier ook wat makkelijker....gun het je van harte deze bijzondere ervaring!!
    Wij zijn hier aan het aftellen, de mannen komen bijna weer thuis van ook een once in a lifetime experience!
    He Taylor have fun en een leuke homecoming/dance..heb je al een date?
    dikke xxxxn

  • 06 Oktober 2015 - 07:45

    Lloyd:

    hoi zus heb wat je het daar leuk zeg! veel plezier xx je broer

  • 06 Oktober 2015 - 16:13

    Käthe:

    Hallo Taylor, wat een gezellig verhaal weer zeg. Fijn dat het goed gaat met je en ook op school.
    Goed dat je in beweging blijft. Maar stil zitten is ook niets voor jou.

    Wat was het bijzonder om je vader en ooms en neven te zien!!! Nog 2 dagen en dan zijn ze al weer thuis,met heel veel stoere verhalen denk ik.

    Vanavond komt je moeder en Lloyd eten,die vinden het erg rustig thuis.

    Heel veel lieve groetjes van ons Rob & Käthe


  • 07 Oktober 2015 - 22:25

    Carola:

    Hai Taylor,
    Wat een belevenissen allemaal zeg !!
    Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt.
    En super leuk dat je je Vader nu ook op
    de terugweg weer gezien hebt, zo onverwachts !
    Taylor geniet van al je avonturen en we
    kijken weer uit naar je volgende blog .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 20256

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: