#8 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #8 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#8

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

04 November 2015 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hi!

Toch iets later dan gepland, maar hier is weer een blog van mij!

Ik was gebleven bij woensdag, niet echt een bijzondere dag. Ik ben naar school gegaan en uit school lekker thuis.
Donderdag; school, uit school naar huis en 'huiswerk' gemaakt. 's Avonds nog even bij baseball wezen kijken en dat was alles.
Vrijdag; maar natuurlijk naar school. Op school was het dress up day! Iedereen mag verkleed komen in zijn/jaar halloween costuum. Er zaten er een paar tussen die zich verkleed hadden, ik keek mn ogen uit! Haha. Uit school ben ik even boodschappen gaan doen met Marlena. Daarna hebben we nog wat extra versieringen opgehangen. Na het eten hebben we de pompoenen versierd. Eerst alles van binnen eruit gehaald, dan de figuur dingentjes erop getekend en vervolgens eruit snijden. Het was echt goed gelukt, al zeg ik hetzelf...
Zaterdag; HALLOWEEN. Ik de ochtend hebben we nog wat laatste dingen voor 's avonds gehaald. Marlena en ik zijn 's middags thuis gebleven om het huis schoon te maken, er kwam visite 's avonds. Dus het huis moest even aan kant gemaakt worden. Genevieve had een soccer game, Chris en de boys zijn bij haar gaan kijken. Het is hier bijna een verplichting dat er minimaal een van je ouders bij je wedstrijd komt kijken. Ik vind het ook altijd wel leuk om mee te gaan, soms is het wel een beetje te lang..
's Avonds kwamen de vrienden van Genevieve, Gabi en nog vrienden van Marlena en Chris met hun kinderen. We hebben pizza gegeten en zijn daarna gaan trick or treat 'en. Langs de deuren gaan dn snoep halen. Het is best grappig om te doen! Ik had 5 kilo aan snoep!!! Ik heb voor het komende jaar genoeg... Het was erg gezellig!
Zondag; we hadden een uurtje langer slaap!! Het is Halloween geweest, dus alle versieringen zijn eraf. Echt bizar hoe snel dat gaat! Ik ben naar een baseball wedstrijd geweest van Francis. 's Avonds zijn we naar vrienden geweest en hebben daar lekker gegeten.
Maandag; Geen school voor mij, ik mocht thuis blijven. Beetje kougevat.. Heerlihk rustig dagje.
Dinsdag; Gewoon weer naar school. Het wordt steeds kouder, ik had vandaag zelfs een lange broek en een shirt met lange mouwen aan!!!

Dit was het weer voor deze keer!

Love,
Taylor

  • 04 November 2015 - 07:47

    Lloyd:

    wat gaaf zeg! Hier is het ook al koud. Veel plezier xx lloyd

  • 04 November 2015 - 12:56

    Anneke:

    Hoi Taylor , leuk je blog te lezen

  • 04 November 2015 - 16:55

    Käthe:

    Hoi Taylor,

    Wat gezellig om weer wat te lezen!! Bij ons in de wijk is ook erg veel aan Halloween gedaan.
    Maar 5 kilo snoep is wel heeeel erg veel zeg.
    Lekker strooien op 5 December!!

    En op school gaat het allemaal nog goed? Heb je nog toetsen?

    En Marlena die boft maar met jou als "interieurverzorgster"

    Tot schrijfs en de groetjes xx




  • 04 November 2015 - 23:39

    Irene Van Winden:

    Hi Taylor,

    Hier een berichtje uit Australië, wij ( Art, Irene, Lars en Anouk= vriendin van Loraine vd Berg) wonen voor een langere tijd hier. Wat ontzettend leuk om jouw verhalen te lezen in t verre Amerika. Vindt je t goed als we je blijven volgen.

    Groetjes,

    Irene van Winden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 20258

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: