PROM - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu PROM - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

PROM

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

31 Mei 2016 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

HeeHallo,

Afgelopen week heb ik wel een aantal dingen meegemaakt die ik uitgebreid ga vertellen. En natuurlijk PROM!!

Dinsdag en woensdag waren gewoon normale schooldagen, naar school geweest en uit school naar huis en niks meer gedaan.
Donderdag; ik heb eindelijk mijn jaarboek gekregen, waar ik heel erg naar uit keek! Het is echt een super mooi boek, waar het hele afgelopen schooljaar in omschreven wordt. Nu aan al je leraren en vrienden vragen of ze er iets in willen schrijven en dan heb je voor altijd een herinnering aan schooljaar 2015/2016! Echt super leuk. Uit school even thuis geweest en daarna naar een concert van Francis geweest, even wat gegeten en toen door naar het concert van Vincent. Ze spelen allebei een instrument op school en dan hebben ze aan het einde van het jaar een concert om te laten horen wat ze geleerd hebben afgelopen jaar. Francis speelt viool en Vincent blokfluit. Na 3 uur was ik er toch wel klaar mee en konden we ook gelukkig naar huis.
Vrijdag; Gefeliciteerd mam. Naar school geweest, waar niet heel veel bijzonders gebeurde en daarna even snel thuis douchen en spullen pakken en toen ben ik bij een vrienden afgezet. Ik blijf daar met nog een andere vriendin slapen en hebben 's avonds gewoon wat films gekeken. Rond een uurtje of 2 vonden we het een goede tijd om te gaan slapen aangezien zaterdag een stress volle dag zou gaan worden.
Zaterdag; PROM-DAY. Vroeg wakker en even uitgebreid ontbeten. Ik ga het proberen zo uitgebreid mogelijk te vertellen, het is echt een hele belevenis en ik ben wel blij dat ik het heb meegemaakt. Rond half 12 kwamen alle meiden naar het huis toe waar ik sliep. We zijn dus ook gelijk begonnen met onze haren, make-up, nagels, alles wat je kan bedenken voordat je je jurk aan gaat doen. Het was een hele maar dan ook echt een hele grote chaos! Uiteindelijk om 4 uur was iedereen klaar en hebben er een paar ouders ons opgehaald om ons naar de plek te rijden waar we foto's gingen maken. Dit keer in Ladera. Het was best rustig met het aantal mensen die daar foto's gingen maken, dus dat kwam voor ons goed uit. Allerlei verschillende poses, verschillende belichtingen, verschillende gezichten, noem het allemaal maar op. Na iets meer dan een uur zijn we doorgereden naar het Spectrum, een winkelcentrum waar we met zijn alle zijn gaan eten. Oké, daar kom je dus 13 meiden met hoge hakken en allemaal lange jurken, volledige make-up en je haar op en top. Mensen kijken je heel verbazend aan en dan ga je dus vervolgens gewoon een hamburger tent in om je avondeten te halen. Gelukkig weten de meeste wel dat het "prom tijd" is (prom is niet overal hetzelfde), dus dat maakt het toch iets comfortabeler! Eenmaal gegeten en jezelf weer even gecheckt te hebben in de spiegel, konden we naar de bus lopen. We hadden met 26 mensen een partybus gehuurd die ons daar kwam ophalen. Eenmaal iedereen erin, kon het feest gaan beginnen. Iedereen had zijn sneakers aan, muziek stond hard aan, de bus reed en wij hoefden ons nergens meer zorgen over te maken. Alleen maar ons gedachte op 0 te zetten en er volledig voor gaan. Zo gezegd zo gedaan. Eenmaal aangekomen bij "The Aquarium of the Pacific" in Long Beach, waar prom was, moesten we nog even buiten in de rij wachten en na 5 minuten gingen de deuren open en werden de tassen als eerste gecontroleerd. Na dat je tas er doorheen was, moest je blazen (dat moet voor ieder feest), daarna kreeg je een kaartje van "The Aquarium of the Pacific" en kon je eindelijk naar binnen om je schoolpas te scannen en toen mocht je doorlopen. Tas ingecheckt en toen doorgelopen het aquarium in. Het was wel heel gaaf dat we ook door het aquarium mochten lopen en dus ook alle vissen en haaien enzo mochten zien. Het eerste uur was iedereen meer aan het rond lopen en daarna ging pas iedereen richting de dansvloer. De vissen waren wel echt gaaf om te zien!! De dj was goed, het was niet te warm en we konden ook nog even op het terras zitten als we wilden. Het was geweldig. Om half 12 was het afgelopen en gingen we weer naar de bus toe en zijn we in de bus nog even door gegaan. Eenmaal in Coto aangekomen, stond Marlena daar om mij weer op te halen. Thuis nog even snel gedoucht en toen lekker gaan slapen. Het was een vermoeiende dag!
Zondag; heerlijk uitgeslapen en toen rond de middag zijn we naar Newport Beach geweest. Ze hebben daar een paar hele leuke straatjes, wat me echt een vakantie gevoel gaf! Het was ook lekker weer dus hebben de ferry genomen naar het andere stukje en toen nog even de pier op gegaan en toen maar weer terug naar huis. 's Avonds gingen Marlena en Chris weg en toen heeft Gen me in Ladera afgezet. Maud en ik hadden afgesproken om even te gaan eten samen. Ja ja, ik heb alweer sushi gegeten. Ik moet zeggen, de baked California roll is best lekker! Toen nog even een paar winkels ingegaan en een ijsje gehaald en zijn we weer naar mijn huis gegaan, niet veel later is Maud weer thuis afgezet en ben ik lekker gaan slapen.
Maandag; memorial day, of terwijl we zijn een dagje vrij! Memorial day is de laatste maandag van mei en dan herdenken ze degene die gevochten hebben voor Amerika tijdens de oorlogen. We zijn naar vrienden gegaan en daar hebben we een heerlijke poolparty gehad. Het was super weer en dus ook lekker in het zwembad gezwommen en heerlijk in de zon gelegen! Niet al te laat weer naar huis want morgen moeten we weer naar school! Nog maar 8 dagen school en dan ben ik alweer klaar!

Ik hoop dat ik prom een beetje goed en uitgebreid heb uitgelegd en dat jullie er wat van snappen! Ik vond het een hele belevenis en ben ook zeker heel blij dat ik het heb kunnen meemaken, nu betekend het wel dat het schooljaar bijna voorbij is en dat ik dus ook afscheid moet gaan nemen van iedereen, wat toch best raar is!

X,
Taylor

  • 31 Mei 2016 - 06:40

    Petra:

    Wat een belevenis zo'n highschool jaar. Dit zal je nooit meer vergeten❤️
    Geniet nog van je laatste schooldagen, Taylor.

    xoxo Petra

  • 31 Mei 2016 - 07:04

    Caroline:

    Hey Taylor wat een belevenis!! Gaaf!!
    Inderdaad om nooit meer te vergeten!!
    Geniet nog van de tijd en tot in Nederland

  • 31 Mei 2016 - 20:58

    Wilfred Van Winden:

    Hoi Taylor,

    Wat een mooie belevenis is dit ook weer!
    Blijf genieten de komende twee weken.

    Dikke kus daddy

  • 01 Juni 2016 - 10:28

    Anneke:

    Bijzonder Taylor!
    En wat een mooie foto's, ben ook
    benieuwd naar je jaarboek! Geniet nog van de laatste weekjes USA!
    We kijken naar je uit , dikke kus x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 20180

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: