#35 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #35 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#35

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

24 Mei 2016 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hi!

Daar ben ik weer, met ik hoop een iets interessantere blog dan vorige week...

Zover ik weet zijn maandag, disndag en woensdag gewoon normale dagen geweest.
Donderdag; ik ben naar school geweest en nadat ik mijn toets had gemaakt, ben ik even op de gang gaan zitten en heb ik even met mijn Franse vriendinnetje Renee geskyped. Uit school ben ik naar mijn local cordinator gegaan en heb ik daar wat uitleg gekregen, de laatste dingetjes voor vertrek. Eigenlijk gewoon een weggeooide tijd. Maar het was wel even gezellig met Maud en Denise. Ik ben daar opgehaald door Gabby en haar familie en we zijn naar de Torch of exellence geweest. Iedere leraar geeft hun beste leerling op en die winnen uiteindelijk een award. Nouja, helaas ik niet. Haar zusje had er 2 gekregen en ik vond het wel leuk om mee te gaan en te zien hoe het er aan toe ging. Wat was dat saai! 2 uur zitten, namen luisteren en dan lopen ze voorbij. Het was wel leuk om dat even meegemaakt te hebben. Daarna hebben ze me meegenomen naar een sushi restaurant en hebben we sushi gegeten. Ik ben er serieus nog steeds geen fan van, gadsie wat ik dat vies!
Vrijdag; gewoon een normale schooldag en toen ben ik in de pauze gaan skypen met Tessa, ondertussen zat ik gewoon met die meiden aan de tafel te eten en begonnen ze haar allemaal vragen te stellen. Ze vonden het vooral heel raar dat er een sloot was, of nouja dat er water is en dat ze bij een school woonde. Het was wel heel grappig en gezellig. Uit school naar huis gegaan en nog even met Esmee geskyped. Ik ben weer bijgekletst!
Zaterdag; s ochtends bij Gen op bed een filmpje gekeken, daarna zijn we naar beneden verhuisd en hebben we Beach Volleybal gekeken. Ik ben aan t einde van de dag nog even met Marlena naar de supermarkt geweest en helaas was de zaterdag toen alweer voorbij.
Zondag; ik ben eens gaan proberen te kijken of ik al mijn spullen in mn koffer kan krijgen en wat ik hier wilde laten. Uiteindelijk is het me gelukt om het in 1 koffer en 1 grote tas, toch best nog wel knap! En toen was de dag weer voorbij...
Maandag; schooldag en even met Gen naar de mall geweest.

Het is wel apart, nog 12 dagen school. Ik heb deze week de laatste volle week, die week daarna zijn we op maandag vrij en dan die week daarna is het de laatste schooldag en dat is op donderdag!
En dan nog maar 22 dagen hier!

Ik hoop dat deze blog iets beter was dan vorige week...

X
Taylor

  • 24 Mei 2016 - 17:16

    Carola:

    Hai Taylor,
    Ja het is echt aftellen he ! Genieten er nog even van !
    We kijken naar je uit hoor 16 juni , het start Groot geblokt in de agenda,
    Las dikke kusss , Peet en Carola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 20185

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: