Back to elementary school? - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu Back to elementary school? - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

Back to elementary school?

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

26 April 2016 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hi!!

Nou hierbij eigenlijk een hele saaie blog!
Omdat ik natuurlijk wel iedere week wat van me wil laten horen,
is het soms wat korter.. Voor de komende weken staan er wel
leuke dingen op de planning, dus dan hoop ik jullie wel veel te
kunnen vertellen!

Afgelopen week is er eigenlijk niet heel veel gebeurd. Ik ben woensdagavond naar 'elementary school' geweest, het was open avond, wat betekent dat de kinderen aan hun ouders gaan laten
zien wat ze het afgelopen schooljaar gedaan hebben. Francis
heeft me alles laten zien en heel me alles erover verteld! En
vervolgens donderdagavind wat het open avond op de 'middle
school'. Waar Vincent nu op zit, bij hem is het anders, hij heeft net zoals ons iedere les in een ander lokaal en met wen andere
docent, bij Francis is dat nog niet zo. Eigenlijk kan je het meeste
wel vergelijken met Nederland. Alleen niet dat je op de basisschool
al de hele dag op de computer werkt!! Vrijdag uit school ben ik even met Gen naar de mall geweest, we hebben van het weekend een bruiloft, dus daar moest natuurlijk nog wel even een outfit voor
worden geregeld! Zaterdagavond ben ik naar een vriendin gegaan
met nog een aantal meiden. We hebben een potluck party. Wat betekend dat iedereen wat te eten mee neemt! Heel gezellig gehad!

Pap nog gefeliciteerd met je verjaardag! En vandaag mam en pap
met jullie alweer 20e trouwdag!

Ik had het al aangekondigd, het is niet een hele lange blog..

X,
Taylor

  • 26 April 2016 - 11:54

    Jacqueline:

    Hè Taylor. Gelukkig toch je blog, vind het altijd weer leuk wat je schrijft.
    Bedankt voor de felicitatie. We hebben papa's verjaardag niet uitgebreid gevierd. Even een biertje en wijntje wie kon en zijn een hapje gaan eten met oma erbij, in de nieuwe Jofel Zoetermeer, erg mooie tent!
    Ja en vanmorgen had Lloyd en briefje geschreven voor hij naar z'n werk ging, met gefeliciteerd, jullie gaan vanavond uit eten op mijn kosten! Haha vervelend!
    Morgen Koningsdag, we zijn nog niet zo in de stemming omdat het weer vreselijk is, koud en nat, hagel sneeuw regen! Bah. Ik mag ook nog achter de bar staan op het plein, staan we wel droog, haha.
    Nou Taylor, ik weet dat je je nog niet verveeld maar het is goed dat je ook wel weer naar je thuiskomst uitkijkt! Ik wel iig!
    Tot horens, lieverd, dikke kuzzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 20184

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: