#30 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #30 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#30

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

19 April 2016 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hi!

Hier alweer mijn 30e blog! Ik hou het toch wel lang vol zo, al zeg ik het zelf... En vooral mijn goede voornemen, hou ik lang in stand!

Afgelopen week hadden we "what if..?" week. Het houdt in dat je op iedere dag stilstaat bij een vraag die begint met what if..?. Zoals bijvoorbeeld; what if we gave back?, what if we played it safe?, what if we put others first? of what if we accepted each other?. De hele week werd er eigenlijk niet heel veel aangedaan en moest je zelf maar een beetje kijken of je daadwerkelijk bij de vraag stil stond ja of de nee. Toen op donderdag kwam er een gastbespreker (Marc Mero) en die vertelde over zijn leven en wat hij allemaal mee had gemaakt. Waar voornamelijk ook die vragen in voor kwamen. Met de hele school gingen we de gymzaal in en daar was hij zijn verhaal aan het doen. Waar ik tot nu toe nog steeds iedere keer aan denk. Het was best heftig wat hij allemaal had meegemaakt en tot waar hij dan nu uiteindelijk is gekomen, is toch wel echt knap! Ik had gekeken op youtube, en daar staan een aantal video's van hem op, wat hij ook precies hetzelfde bij ons vertelde, als je de tijd hebt om het op te zoeken, is het zeker de moeite waard!!
Vrijdag ben ik uit school opgehaald door Denise en hebben we Maud opgehaald om te gaan paddle boarden! Op een soort surfplank staan en dan met 1 paddle vooruit zien te komen en je evenwicht proberen te houden. Het was echt super leuk! Toen ik thuis kwam had Marlena een cake in de magnetron (!!!!) gemaakt en dan was dus gewoon binnen 14 minuten (!!!) klaar!! Ik heb mn ogen uitgekeken. Dat had ik dus echt nog nooit gezien!
Zaterdag kwamen 3 meiden hier om half 10 's ochtends al heen voor een geschiedenis project. We moesten een speciale nieuwsuitzending maken over de zogenoemde space race. Het was aardig vroeg en heerlijk warm, maar het is ons gelukt en het resultaat was super!! Verder die dag lekker uitgerust en niet heel veel meer gedaan. Als avond eten hadden we 15 pounds (7kg) ham. Na 4 uur lang in de oven, was het op temperatuur en konden we het gaan snijden en eten. Het was het wachten waard! Maar natuurlijk veel te veel!
Zondag; ik had weer een keer bedacht om mee te gaan naar de baseball games van Vincent en omdat hij een double header (twee wedstrijden op dezelfde dag tegen hetzelfde team) had, kon ik heerlijk in het zonnetje zitten. Aangezien niemand naar het strand kon.. Natuurlijk had ik mezelf heel goed verzorgd van zonnebrand, maar omdat ik in een stoel zou zitten, hoefde ik mn rug niet te doen. Wat ik vervolgens beter wel had kunnen doen, ik zat de hele tijd naar voren gebogen, waardoor de stoel geen goede beschermer meer was voor mn rug en schouders. Het is echt helemaal rood roze... Ik kan je vertellen, het doet aardig veel pijn. Maar dit betekend wel dat het hier weer heerlijk weer is! Vandaag ook weer de hele dag 31 graden en een strak blauwe lucht! Wat dan wel jammer is, is dat je de hele dag op school zit...

Ik ga nu heerlijk slapen en morgen weer naar school!

X
Taylor

  • 19 April 2016 - 07:33

    Wilfred Van Winden:

    Hoi Taylor,

    Als ik het zo lees dan gaat het Amerikaanse leven jouw nog niet vervelen.
    Blijf ervan genieten in de komende weken!

    Dikke kus van je vader.

  • 19 April 2016 - 21:13

    Marjolein Van Den Bosch:

    Hoi Taylor, goed om te horen dat je je nog prima vermaakt daar.
    Je verslagen zijn leuk om te lezen, ben benieuwd naar de foto's...........ik zou nu alvast wat gaan uitzoeken......want het zijn er vast ontelbaar veel.
    Heel veel liefs, Marjolein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 20186

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: