#28 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #28 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#28

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

05 April 2016 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hi hi!

Daar ben ik weer.

Afgelopen week was eigenlijk gewoon een normale school week en is dr niet heel veel gebeurt. Behalve dat ik vrijdag vakantie heb gekregen!! Heerlijk een weekje geen school! Ik zeg; genieten!
Zaterdag had ik een bridal shower. Eigenlijk kan je het een beetje vergelijken met een baby shower,  maar dan voor de bruid. Ook wel een beetje een vrijgezellen feest, maar toch weer wat anders. De zus van Marlena gaat eind april trouwen, dus hadden we voor haar bij ons thuis een zogenoemde shower georganiseerd. Ik zelf vond het iets minder. Toen ze aan aanstaande bruid er nog niet was, want die stond in de file, en al haar vrienden er al waren, zei helemaal niemand iets!!! Het was doodstil. Uit eindelijk kwam de aanstaande bruid en hebben we wat gegeten en daarna een spelletje. Je had de woorden 'bridal shower' en daar moest je dat zoveel mogelijk woorden van zien te maken. Dus bijvoorbeeld; show, bride, ride, enzo. Opzich best wel geinig! Daarna de cadeautjes gedaan, heel veel en ook allemaal heel leuk! Toen even taart gegeten en was het alweer voorbij, ik vond het zelf een beetje saai.. Maar zij zei dat ze een leuke middag heeft gehad, dus dan is het goed! 's Avonds niet meer gedaan en gewoon lekker naar bed gegaan.
Zondag; na een heerlijke nacht ben ik wakker geworden en toen na een paar weken weer even met mijn ouders geskyped. Daarna ben ik met Marlena op de bank gaan zitten en ja het is heel erg. Maar we hebben 5 afleveringen gekeken van 'naked and afraid' van allemaal een uur.. Oopsie!! Daarna kwamen Maud en ik met het idee om maar weer eens elkaar te zien en hebben we haar opgehaald om vervolgens hier te slapen. En natuurlijk was dat aardig laat...
Maandag; Maud en ik zijn samen naar het winkelcentrum van Mission Viejo geweest en zijn lekker gaan shoppen. Beide zijn we zeer goed geslaagd!! Heel veel leuke dingentjes, nu mag het wel echt alleen maar mooi weer blijven hoor! Rond een uurtje of 10 hebben we dr weer thuis afgezet. Marlena en ik reden we terug naar huis, waar we onderweg een open huis boord tegen kwamen en daar staan altijd folders naast, altijd hardstikke leuk om die folders mee te nemen en te zien hoe dat huis er nou eigenlijk uitziet! Marlena gestopt, ik uitgestapt, zonder schoenen die weg overgestoken en een foldertje gepakt. Om vervolgens dansend terug de weg over te stekken. Wat hebben we gelachen!

Nu lig ik weer lekker in bed en was ik bijna vergeten om de blog te schrijven! Ik denk dat het de hoogste tijd is om maar eens lekker te gaan slapen!

ByeBye,
Taylor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 20200

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: