#23 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #23 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#23

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

01 Maart 2016 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hee hallo,

Daar ben ik weer!

Dinsdag; ik voelde me weer iets fitter en daar was ik eigenlijk wel weer blij mee. Gewoon naar school geweest en uit school moest ik naar het ziekenhuis voor de uitslag van het hele process. Ik had een afspraak om kwart over 3, normaal gesproken gaat het hier bij de dokter altijd allemaal wel snel en op tijd. Maar helaas, deze keer niet. Ik werd pas om kwart voor 5 naar binnen geroepen!! Dat duurde toch best wel lang.. Eenmaal binnen, moest die nog even naar alle beelden kijken. Toen vertelde hij dat er weer wat mis is met m'n meniscus en dat het er nog steeds allemaal niet helemaal lekker uitziet. En ik iedere dag m'n brace moet dragen. Doorgestuurd naar de fysio, voor 3 keer per week en dan na 6 weken weer terug komen om te kijken of er dan wel verschil in zit.. Ik ben benieuwd, aangezien de pijn nog niet veel is afgenomen in 2 maanden tijd!
Woensdag - vrijdag; waren eigenlijk gewoon weer normale schooldagen en is er ook niet veel boeiends in voorgekomen.
Vrijdagavond; met Marlena, Genevieve en Chris uiteten geweest en daarna heb ik weer een heerlijke massage van Gen gekregen. Weer genieten!! Daarna even mijn spullen gepakt voor het weekend.
Zaterdag; spullen gepakt voor het weekend op vrijdagavond, maar waarvoor dan.. Ik werd 's ochtends opgehaald om naar Lake Arrowhead te gaan met Maud en Denise (mijn locale coördinator) en haar man David. Wat had ik er zin in! Denise vertelt er altijd zoveel over, dat ik wel echt heel erg benieuwd was hoe het er daar uit ziet. Na zo'n 2 uur rijden, zijn we boven op de berg aangekomen. Het was echt heel erg mooi!!! Allemaal smalle weggetjes, verschillende bomen, bizar mooie en verschrikkelijke grote huizen. Het was een beetje het gevoel alsof je op wintersport ging. Hun huis was ook echt super leuk, groot en heel leuk ingericht. Ze hadden aan de achterkant van hun huis een trap dat zo naar de Lake liep en je dus gelijk bij hun boothuisje en boot aankwam. Het was echt heel leuk. Daarna even naar het dorpje gereden, wat echt het gevoel gaf alsof je op wintersport was, maar dan zonder sneeuw en met 21 graden! De neef van David was daar en zijn boot lag voor het restaurant en zei tegen Denise dat ze de boot wel even mocht lenen, om ons het water en de hele Lake te laten zien. Die boot was ook weer mooi en de hele Lake met alle huizen zagen er ook allemaal echt geweldig mooi uit. Ik weet het, ik schrijf heel vaal de woorden 'mooi, gaaf en geweldig', maar de Lake en zijn omgeving zijn gewoon zo prachtig!! Nog even in een ander restaurantje wat gegeten mijn zijn viertjes en toen kwamen we de buren daar tegen. Hij zijn dat zijn neef er was met een paar gasten voor zijn verjaardag en dat wij wel even langs moesten komen. Iedereen thuis even klaargemaakt en toen gingen we erheen. Even wat gedronken en die gasten gingen weer weg. Maud en ik zijn weer naar huis gegaan en hebben toen maar zelf een film gekeken! Halverwege de film klopte ze aan of we toch nog even naar hun toekwamen. Sorry, we hadden geen zin meer, of je komt maar naar ons toe. Uurtje later besloten ze toch nog naar ons te komen en uit eindelijk was het toch nog best laat geworden, maar wel gezellig!
Zondag; Heerlijk op het balkon met uitzicht op de Lake wakker geworden. Eenmaal iedereen wakker zijn we vanaf het huis naar het dorp gelopen via een pad langs de Lake. Het deed heel veel pijn, maar het was wel echt mooi. Letterlijk adembenemend. Na een paar maanden weer frisse lucht gehad! Wat was dat lekker zeg!! Even in de winkels geweest en wat rondgelopen en toen weer terug naar het huis. De auto gepakt en naar een restaurant gereden om daar te ontbijten/lunchen/brunchen, alles in 1. Weer terug naar het huis en de spullen weer bij elkaar gepakt om weer terug naar Rancho te rijden. Het was echt zo super leuk! Gelukkig vonden Denise en David het ook leuk, nu ze ineens voor het eerst 2 dochters hadden in plaats van 2 zoons!! Het was gezellig, we hebben gelachen en het was echt een vakantie gevoel! Nu snap ik waarom ze er altijd zoveel over aan het praten was! Eenmaal thuis vroeg gaan slapen, ik had zaterdagnacht niet veel slaap gehad, dus naar m'n bed verlangde ik wel.
Maandag; weer rustig naar school en niet heel veel bijzonders gebeurd.

Dit was het weer voor deze keer! Ik ga lekker slapen en dan morgen weer naar school!

DoeiDoei,
Taylor

  • 01 Maart 2016 - 06:41

    Wilfred Van Winden:

    Hoi Taylor,

    Blijf genieten in de USA!

    Dikke kus Daddy

  • 02 Maart 2016 - 08:58

    Margret:

    Hoi Taylor, bijna elke zondag ochtend tijdens t hardlopen vertelt je moeder vol trots over je avontuur. Ik vind t heel bijzonder om een beetje mee te genieten van de verhalen hier. Ik vind t rot dat je knie niet veel beter wordt maar de fysio hier zou zeggen: ga niet teveel in strijd tegen de knie maar hou er alleen een beetje rekening mee. Die knie heeft nu eenmaal tijd nodig om echt beter te worden. Ik wens je t aller beste daar en vooral nog veel plezier. Wij bleiswijkse moeders zijn trots op jou (en misschien wel een beetje jaloers hihi). Groetjes Margret

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 20198

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: