#9 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #9 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#9

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

10 November 2015 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hi!!

Bij deze weer een blog van mij, ik vind het best knap dat ik het nog steeds vol houd. Soms iets later, maar hij komt altijd wel hoor!

Oké, waar was ik gebleven. Ik dacht woensdag.
Woensdag; Gewoon weer een normale dag naar school, niet veel boeiends. We hadden geen late start omdat we op vrijdag vrij waren. Dan mist je het toch wel ineens hoor! Het is altijd wel lekker om net iets langer te slapen.
Donderdag; De laatste dag voor het weekend, heerlijk gevoel. Chris is onverwacht vertrokken naar zijn ouders voor een paar dagen omdat een vriendin van hem overleden was. Dat betekende dus dat Marlena alleen was. We hebben niet zoveel gedaan 's avonds. Wel hebben we gelachen, ik had het zo koud toen we Francis gingen ophalen van baseball training, dat ik mijn winterjas aan deed. Het weren de Nederlandse temperaturen. Overdag is het opzicht nog wel lekker qua temperatuur, maar 's avonds, 's nachts en 's morgens is het toch goed koud!
Vrijdag; Uitslapen. Binnen een uur naar Costco en weer terug, het gebeurt niet vaak dat dat mogelijk is. Costco is zo verschrikkelijk groot! 's Avonds hebben we eigen gemaakte pizza's gemaakt, Marlena en ik samen 1, kaas kaas en kaas. Het was best goed gelukt.
Zaterdag; baseball, 2 baseball games van Vincent. 'Baseball is my American life!'
Zondag; Uitslapen en even geskied. Daarna zijn we bij Francis zijn baseball game gaan kijken. En omdat Vincent maandag jarig was zijn we daarna uiteten geweest. In een 'zit' restaurant, waar je bedient wordt. Het is niet heel normaal hier. Was toch wel weer even lekker, zitten in een restaurant en niet je eigen eten te hoeven bestellen en halen, haha!
Maandag; Vincent's verjaardag!! 's Morgens hebben we hem wakker gemaakt met een kaart en een cupcake'je. Daarna naar school geweest en uit school zijn we naar een trampoline centrum geweest. Zoiets had ik nog nooit gezien, het was erg gezellig.

Het is een kort verslag deze week. Woensdag hebben we weer een vrije dag, de dag dat men eer betoont aan ieder die gediend heeft in strijdkrachten. Het is een nationale feestdag en vandaar dat we vrij is. Ik vind het in ieder geval wel lekker!

Ik ga lekker slapen, tenslotte moet ik morgen weer naar school!

Love,
Taylor

  • 10 November 2015 - 12:22

    Jacqueline:

    He Taylor,

    Ben blij weer van je te lezen.
    Gelukkig heb je je winterjas bij je! Haha zal toch niet echt koud zijn?
    Hier wordt het herfst. De bladeren waaien nu uit de bomen. Er is trouwens net een nieuwe boom, een eik, gepoot op dezelfde plek van de oude kastanje. Hij moet nog wel een beetje dikker worden!
    Ik merk wel dat voor jou de amerikaanse gebruiken al aardig eigen zijn. N goed teken.
    Doe de groetjes aan je "familie" en blijven genieten.

    Dikke kus van ons.

  • 17 November 2015 - 17:38

    Anneke:

    Hoi Taylor, gaat nog steeds lekker lees ik :).
    Ik heb laatste een heel verhaal zitten tikken maar kwam niet goed door zag ik later.
    Nou ja was niet zo boeiend misschien.
    Hier gaat alles z'n gangetje, geen baseball maar veel voetbal hier...! Straks eten bij Paddles, buuf is 50 geworden, gezellig dus.
    het stormt en regent hier, baah nix an.

    he ga lekker verder met je leventje en we keep in touch Dikke Xxxx

  • 20 November 2015 - 17:47

    Ellen Bos:

    Hoi Taylor,

    zo net even je verhalen gelezen. Een tijd geleden had ik al je blog door gekregen van je moeder.
    Nu maar snel aangemeld voor de mailinglijst, dan kan ik het bij houden.
    Gaaf hoor al die verhalen en leuke foto's.
    Geniet er van. We gaan vanavond met je vader en moeder uit eten, dus dan zijn we gelukkig een beetje bij.
    Ik blijf je volgen!

    xx Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 20178

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: