#4 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu #4 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

#4

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

28 September 2015 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hii!!

Om maar gelijk me de deur in huis te vallen, Disneyland LA is geweldig! Sommige dingen zijn precies hetzelfde als in Parijs en Orlando, maar er zijn ook een aantal verschillen. Het was nu ook in de style van Halloween. Best gaaf hoe dat allemaal versierd wordt!

Het was echt een dag om niet te vergeten, het was gelukkig ook wat kouder, ja ja, 28 graden. De nicht en neef van Genevieve kwamen ook, 's ochtends waren we met zijn tweeën en toen hebben we de middag met hun meegemaakt. We zijn 's avonds na de parade nog even wat gaan eten en toen opgehaald door Marlena, een onvergetelijke dag!!

De rest van de week ben ik gewoon naar school geweest. Het is hartstikke leuk hier, maar toch altijd wel weer jammer als je da naar school moet..

Woensdag uit school zijn we uiteten geweest met de broer en schoonzus van Marlena. Hij heeft vroeger bij LA Dodgers gespeeld. En zijn vrouw heeft vroeger de olympische spelen gevolleybald. Best gaaf om al die verhalen dan te horen, wat ze hebben meegemaakt, waar ze zijn geweest. Ze had zelfs nog Euro's en Guldens!

Zaterdag was het dan eindelijk zover voor de Dutch Eagles, eindelijk konden ze het vliegtuig in om dan eindelijk de Harley rondtrip te gaan maken! Natuurlijk moest ik dan wel even mijn vader ontmoeten. We zijn met het hele gezin naar het hotel gereden en hebben daar even wat gedronken. Het was leuk hem weer even te zien.

Zondag reden ze vlak langs ons. M'n vader is de afslag afgegaan en heeft even bij ons geluncht, zo kon die ook even het huis zien. Toch best bijzonder en toevallig dat we hier in dezelfde periode zitten! Hij vond het gelukkig een leuke huis en een aardige familie!

Ik vind het toch best wel knap van mezelf dat ik nog steeds deze blog bijhoud! De ene keer heb ik heel veel zin om te schrijven en de andere keer moet ik me er even overheen zetten, maar het blijft komen hoor!

Het is nog steeds super fantastisch hier! Alleen uit school gebeurt er niet zoveel en in het weekend mis ik de feesten en het uitgaan wel echt hoor!

Dit was het weer voor deze keer. Leuk dat ik iedere keer zie dat mensen mijn blog lezen en dat ik er zoveel leuke reacties op krijg!

Love,
Taylor

  • 29 September 2015 - 04:17

    Wilfred:

    Hoi Taylor. Ik vond het super om jouw te zien! Het was wel heel bijzonder dat we in het grote Californische zo dicht bij elkaar zitten. Je hebt het wel getroffen met je gastgezin, het zijn allemaal prettige mensen die blij zijn met jouw aanwezigheid en dat is wederzijds zoals ik heb kunnen zien. Zo maakt dit voor mij een Supertrip. Dikke kus.

  • 29 September 2015 - 11:30

    Mama:

    Hoi Taylor,

    Had ik er maar 5 minuutjes bij mogen zijn........

    Fijn dat papa jou en je hostfamily heeft ontmoet zeg, en dan de volgende dag met motor aankomen rijden!
    Hoe toevallig is het toch dat dit zo samen valt.

    Ja, en dan weer naar school. Nou geniet maar van je "makkelijke"vakkenpakket dit jaar!

    Leuk je verhaal weer gelezen te hebben, goed van je dat je het bijhoudt.

    Lots of love, xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Taylor Ann Maria

Na jaren lang wachten en dromen, is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden! 19 augustus kreeg ik te horen dat er een gastgezin voor mij gevonden was en 22 augustus kon ik vertrekken. Vanaf Amsterdam weg vliegen voor 43 weken naar Rancho Santa Margarita, Amerika. In deze blog wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn Amerikaanse leven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Geïnteresseerd? Aanmelden voor de E-mail kan!

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 20179

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Mijn High School jaar in Amerika

Landen bezocht: