Daar ben ik weer! #2 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer! #2 - Reisverslag uit Rancho Santa Margarita, Verenigde Staten van Taylor Ann Maria Winden - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer! #2

Blijf op de hoogte en volg Taylor Ann Maria

17 September 2015 | Verenigde Staten, Rancho Santa Margarita

Hii!!

Zo leuk al die reacties!!! Dat maakt het nog leuker om een nieuw verslag te schrijven!

Oké, waar was ik gebleven.. Het weekend. Het was vooral nog heel erg warm! Niet om jullie jaloers te maken natuurlijk, maar het blijft heerlijk weer hier hoor!! Dinsdag heeft het alleen even heel erg hard geregend, maar ja dat was maar beter ook! Alles is zo droog hier. Zaterdag zijn we even wat boodschappen wezen doen en daarna bij Genevieve haar voetbalwedstrijd gaan kijken, 's avonds gewoon thuis met het hele gezin. Zondag zijn we eerst naar Francis zijn baseball game geweest en daarna naar die van Vinnie. 4,5 uur baseball gaat op een gegeven moment wel een beetje heel erg vervelen.. Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we niet heel veel meer uitgevoerd.

Maandag begon de schoolweek weer. Op maandag heb ik alle 6 de vakken, allemaal 49 minuten. Marlena met 5 kids uitschool naar de 'supermarkt', kort gezegd; een chaos! Maar na ongeveer anderhalf uur hadden we dan eindelijk alles en konden we alles thuis gaan uitpakken.
Dinsdagochtend werd ik wakker en ik hoorde een raar geluid. Eigenlijk zoiets als wat je in Nederland wel heel vaak hoort. Het regende! Maandag- op dinsdag nacht en dinsdagochtend is er regen gevallen wat er normaal in een heel jaar valt. Het ging echt hard! Op dinsdag heb ik de vakken van het 2e, het 4e en het 6e uur, Engels, art en extra Engels. Dan zijn alle vakken 2x 49 minuten. Uit school hebben Marlena en ik de kamer van de jongens helemaal opgeruimd. We hebben er lang overgedaan, maar heel veel gelachen! Wat een top vrouw is het!
Woensdag ben ik maar weer eens voor de verandering naar school geweest. Op woensdag heb je de lessen van de uren 1, 3 en 5. US History, multimedia en PE (gym). Weer nieuwe mensen ontmoet, nog steeds vinden ze het allemaal heel bijzonder dat ik hierheen kom, dat ik het zo leuk vind en dat ik zolang van het thuisfront weg kan blijven. Tuurlijk zijn er dingentjes wat je wel een beetje van Nederland mist, maar doordat ik het zo naar mijn zin heb en een geweldig gastgezin heb, dan merk ik soms niet eens dat ik ergens heel anders ben. Ik volg nog steeds mijn dagelijkse leven, alleen dan in het Engels, in een ander heel leuk gezin en met andere mensen. En ik heb nog veel contact met Nederland, waardoor ik nog steeds veel van hun hoor, wat ik natuurlijk heel erg leuk vind!

Thuis is het allemaal hartstikke leuk en zijn we aan het aftellen voor mijn verjaardag!! Nog maar 4 dagen! Wat de plannen allemaal zijn, ik heb geen idee. Maar het zal vast leuk worden! Wel ineens even anders zonder mijn eigen familie en vrienden!

Dit was het weer voor deze keer! Ik ga even mijn kamer stofzuigen en mijn was doen ( ik ben een American Angel ).

Tot over een paar dagen!

Doeidoei, xxx

P.s. ik zal de meeste foto's op Facebook zetten. Dat gaat voor mij wat makkelijker!

• 17 September 2015 - 07:39

Mama:

Hoi Taylor. Goed te lezen dat je je draai hebt gevonden daar.
    Ze hebben al snel door dat je n Angel bent!
    Bij ons is het stilletjes hoor, en dan maandag je verjaardag zonder jou!
    Doe de groetjes daar. Dikke kus van ons.

• 17 September 2015 - 09:05

Je Kleine Broertje:

wat leuk om te horen! veel plezier nog xx lloyd

• 17 September 2015 - 09:46

Wilma:

Ha die Taylor!

Wat leuk dat jij ook een blog bent begonnen zeg! En wat schrijf je alles leuk op! Al ken ik je niet, en jij mij ook niet, door deze blog krijg ik een leuk beeld van je!

Ik wens je heel veel plezier daar in dat verre Amerika. Je hebt een leuk gezin getroffen en dat maakt alles een stuk makkelijker voor jezelf maar ook voor het thuisfront. Alvast heel veel plezier met je verjaardag, geniet ervan! Enne... let je ook een beetje op Rick?

Groetjes en ik blijf je volgen,

Wilma de Wit (moeder van Rick)

• 17 September 2015 - 13:57

Anita Van Den Berg :

Hi Taylor! You're having a great time! !! Leuk om te lezen! Wat fijn dat je het zo getroffen hebt. Lukt het ook met je engels? Geniet ervan hoor. Wij Letten wel op je moeder

• 17 September 2015 - 16:04

Denise Veldman:

Hi Taylor, het enthousiasme spat ervan af! Leuk om te lezen en fijn dat het goed gaat met je.
    Wat heb je al een boel leuke ervaringen op gedaan. Er zullen er vast nog veel meer volgen.
    En natuurlijk de gewone dagelijkse dingen, die gaan daar ook door.
    Alvast gefelicteerd met je verjaardag. Een hele gezellige dag.
    Kus Denise XX

• 18 September 2015 - 12:09

Marjolein:

Leuk te lezen dat het zo leuk is. Helemaal toppie, alvast gefeliciteerd met je ver jaardag.
    Xxx